Lietošanas noteikumi
SIA "ProfKey", reģistrācijas Nr. 40003538768, juridiskā adrese: Mellužu prospekts 66A-2, LV-2008, Jūrmala, Latvija, turpmāk – ProfKey – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz interešu izglītības nodarbību pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem. Apmaksājot rēķinus, Jūs piekrītat šiem lietošanas noteikumiem.
Puses:
- ProfKey - pakalpojuma sniedzējs
- Audzēknis - bērns, kas apmeklē nodarbību
- Klients (vecāki) - Audzēkņa tēvs/māte/aizbildnis
1. Vispārīgie noteikumi
Ja klients, izmantojot mājas lapas starpniecību, rezervē un apmaksā interešu izglītības nodarbības, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumus, tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas "Patērētāju tiesību aizsardzības likums", Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem "Noteikumi par distances līgumu" u.c.
2. Nodarbību rezervēšana
Mājas lapā pieejamo nodarbību cenas un apraksti ir norādīti blakus katrai nodarbībai.
Lai veiktu rezervāciju, izvēlieties vēlamo nodarbību un laiku. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus. Rezervācijas kopējās izmaksas tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet apmaksu, lai pabeigtu rezervāciju.
3. Apmaksas noteikumi
Dalības maksa ir atkarīga no izvēlēta nodarbību skaita, aktuālās cenas ir redzamas pulciņa mājaslapā - jaunaispetnieks.lv
Nodarbībām ir noteikta priekšapmaksa, par ko Vecākiem uz viņu norādīto e-pastu tiek nosūtīts rēķins, kas ir jāapmaksā pirms Audzēknis apmeklē attiecīgo nodarbību vai uzsāk nodarbību ciklu (abonementa gadījumā).
Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības pieprasīt apmaksu par nodarbībām, kuras Audzēknis nav apmeklējis un par kurām Vecāki nav laicīgi informējuši Pakalpojuma sniedzēju atbilstoši šī līguma 3.2. punktam.
Izņēmuma gadījumos, kad nav veikta rēķina apmaksa pirms nodarbības laika, Vecākiem ir pienākums veikt rēķinu apmaksu piecu kalendāro dienu laikā pēc nodarbības datuma uz Pakalpojuma sniedzēja bankas kontu LV37HABA0551060362936, maksājuma mērķī norādot "Jaunā pētnieka izaicinājums", Audzēkņa vārdu, uzvārdu un personas kodu.
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Apmaksu iespējams veikt, izvēloties sekojošas maksājumu metodes:
Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
Visa/Mastercard karšu maksājumi (nodrošina Swedbank EveryPay)
Ja kādu iemeslu dēļ nebūs iespējams nodrošināt rezervēto nodarbību, klients par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4. Nodarbību nodrošināšanas noteikumi
Nodarbības tiek nodrošinātas klātienē tirdzniecības centra Korso telpās, kas atrodas Jomas iela 37, Jūrmala, LV-2015, Latvija. Nodarbības ir pieejamas visiem bērniem, kuru vecāki ir veiksmīgi veikuši rezervāciju un apmaksu.
Nodarbību rezervēšana notiek, izmantojot mūsu tiešsaistes rezervācijas sistēmu. Rezervācija tiek uzskatīta par apstiprinātu pēc veiksmīgas apmaksas.
Visas nodevas un nodokļi, kas saistīti ar nodarbību apmaksu, ir iekļauti cenā. Nodarbību cenas tiek parādītas, pirms rezervācijas apstiprināšanas.
Bērniem ir jāierodas nodarbību norises telpās vismaz 5-10 minūtes pirms nodarbības sākuma. Ja bērns kavē vairāk nekā 10 minūtes, mēs paturam tiesības atteikt dalību nodarbībā bez kompensācijas.
Izņēmuma gadījumos (piemēram, pedagogu slimības vai neparedzētu apstākļu dēļ) mums ir tiesības pārcelt vai atcelt nodarbību, par to informējot klientu (bērnu vecākus) vismaz 2 stundas pirms plānotā nodarbības sākuma. Šādos gadījumos klientam tiek piedāvāta iespēja pārcelt nodarbību uz citu laiku vai saņemt pilnu atmaksu.
Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības pieprasīt no Vecākiem samaksu par Pakalpojuma sniedzējam nodarītajiem materiālajiem zaudējumiem Audzēkņa vainas dēļ.
Audzēknis apņemas nodarbību laikā ievērot drošības noteikumus, saudzīgi izturēties pret mācību materiāliem un citu audzēkņu personīgajām mantām.
Audzēknis apņemas nodarbības laikā ievērot vispārpieņemtās sabiedrības uzvedības normas, pieklājīgi izturēties pret pulciņa pasniedzējiem un citiem audzēkņiem, uzturēt savu darbavietu tīru un kārtīgu, pēc nodarbības sakārtot izmantotos mācību materiālus.
Audzēknim ir jāievēro pasniedzēju norādījumi nodarbību laikā.
Audzēknim/Vecākiem ir tiesības vērsties pie nodarbību vadītāja ar ierosinājumiem vai neapmierinātību, izteikt īpašas vēlmes par iespējamiem uzlabojumiem pulciņa darbībā.
Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības nodarbību laikā veikt video ierakstus, fotografēt un iegūtos materiālus, kuros var būt redzami Audzēkņi, izmantot Pakalpojuma sniedzēja mārketinga un to aktivitāšu vajadzībām.5. Atcelšanas un atmaksas noteikumi
Klientam ir tiesības atcelt rezervēto nodarbību bez maksas ne vēlāk kā 24 stundas pirms nodarbības sākuma. Atcelšana, kas veikta mazāk nekā 24 stundas pirms nodarbības, netiek kompensēta, izņemot ārkārtas gadījumus (piemēram, pēkšņa saslimšana), kuri tiek izskatīti individuāli.
Klientam ir pienākums informēt ProfKey vismaz 24 stundas iepriekš par to, ka bērns neapmeklēs nodarbību, informāciju nosūtot uz e-pasta adresi [email protected] vai SMS/Whatsapp veidā uz tālruni +37126535421.
Ja klients neierodas uz rezervēto nodarbību bez iepriekšēja brīdinājuma, nodarbība tiek uzskatīta par izmantotu un netiek kompensēta.
Gadījumā, ja tehnisku iemeslu vai pasniedzēja neparedzētas prombūtnes dēļ ir nepieciešams atcelt nodarbību, klientam tiek piedāvāta iespēja pārcelt nodarbību uz citu laiku vai saņemt pilnu atmaksu.
Abonementu gadījumā:
- Ja abonements ir daļēji izmantots, atmaksa tiek aprēķināta, atskaitot izmantoto nodarbību vērtību pēc pilnas vienas nodarbības cenas.
Atmaksas tiek veiktas uz to pašu maksājumu metodi, kas tika izmantota sākotnējam pirkumam, 14 dienu laikā pēc atcelšanas pieprasījuma saņemšanas.
ProfKey patur tiesības atteikt pakalpojumu sniegšanu klientiem, kuri atkārtoti pārkāpj studijas noteikumus vai rada draudus citu klientu vai personāla drošībai.
ProfKey nav atbildīga par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus saprātīgas kontroles (piemēram, dabas katastrofas, valdības rīkojumi).
ProfKey patur tiesības labot acīmredzamas kļūdas cenās vai nodarbību aprakstos. Ja kļūda tiek atklāta pēc rezervācijas veikšanas, mēs piedāvāsim klientam iespēju apstiprināt rezervāciju par pareizo cenu vai atcelt to ar pilnu atmaksu.
6. Klienta tiesības attiecībā uz pakalpojumu kvalitāti
SIA ProfKey ir atbildīgs par sniegtā pakalpojuma (interešu izglītības nodarbību) kvalitāti un atbilstību aprakstītajam. Ja klients uzskata, ka saņemtais pakalpojums neatbilst solītajam vai ir zemākas kvalitātes nekā paredzēts, viņam ir tiesības iesniegt sūdzību.
Klientam ir jāinformē SIA ProfKey par pakalpojuma neatbilstību vai kvalitātes problēmām pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā pēc nodarbības apmeklējuma. Sūdzību var iesniegt, sazinoties ar mums pa e-pastu [email protected].
SIA ProfKey nav atbildīgs par bērna veselības stāvokļa izmaiņām vai traumām, kas radušās, ja bērns nav ievērojis pedagoga norādījumus vai ir noklusējis informāciju par savu veselības stāvokli.
Ja tiek konstatēts, ka sniegtais pakalpojums neatbilst solītajam vai ir zemākas kvalitātes, SIA ProfKey piedāvās vienu no sekojošiem risinājumiem:
1. Bezmaksas papildu nodarbību;
2. Atbilstošu atlaidi nākamajam pirkumam;
3. Daļēju vai pilnu atmaksu par konkrēto nodarbību.
Risinājums tiks izvēlēts, ņemot vērā situācijas specifiku un konsultējoties ar klientu.
SIA ProfKey apņemas sniegt rakstisku atbildi uz klienta sūdzību 15 dienu laikā no tās saņemšanas brīža.
Mēs cenšamies nodrošināt augstākās kvalitātes pakalpojumus un esam atvērti konstruktīvai atgriezeniskajai saitei, lai nepārtraukti uzlabotu mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti.
7. Klienta personas datu apstrāde
SIA ProfKey apstrādā tikai tos personas datus, kurus klients ir ievadījis, reģistrējoties nodarbībām. Šie dati var ietvert vārdu, uzvārdu, personas kodu, kā arī Jūsu bērna vārdu, uzvārdu un personas kodu, e-pasta adresi un tālruņa numuru.
Mēs neizmantojam un nenododam klienta personas datus trešajām pusēm, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams pakalpojuma sniegšanai (piemēram, maksājumu apstrādei) vai kad to pieprasa likums.
Ja klients ir piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar klientu, nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem, jaunākajiem piedāvājumiem un veselīga dzīvesveida padomiem. Šim nolūkam mēs izmantojam klienta norādīto e-pasta adresi.
Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atteikties no mārketinga paziņojumu saņemšanas, informējot mūs par to, rakstot uz [email protected].
Mēs ievērojam stingrus datu aizsardzības standartus un apstrādājam klientu personas datus saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR) un citiem piemērojamiem datu aizsardzības likumiem.
Plašāku informāciju par to, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, varat atrast mūsu Privātuma politikā, kas pieejama mūsu mājaslapā.
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Visos jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, SIA ProfKey un klients apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Jebkurus strīdus vai nesaskaņas starp SIA ProfKey un klientu mēs cenšamies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Mēs aicinām klientus vispirms sazināties ar mums, izmantojot e-pastu [email protected], lai apspriestu radušos situāciju un meklētu abpusēji pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdodas atrisināt sarunu vai sarakstes ceļā, abas puses piekrīt strīdu risināt Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
Klientam (patērētājam) ir tiesības vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā. Informāciju par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un platformām var atrast Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā: www.ptac.gov.lv.
Ja klients ir citas Eiropas Savienības dalībvalsts iedzīvotājs, viņam ir tiesības izmantot arī Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu izšķiršanas (ODR) platformu, kas pieejama šeit: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
SIA ProfKey apņemas godprātīgi un konstruktīvi piedalīties jebkurā strīdu risināšanas procesā, cenšoties panākt taisnīgu un abpusēji pieņemamu risinājumu.